Zee hair!

Har haft en riktigt härlig dag idag. Vaknade klockan 8, såg att solen sken och satte på mig short. Första dagen jag har haft short till skolan på hela året. SWEET. Sen ringde jag till pliktverket och självklart kunde dom inte ta min adress över telefon utan dom behövde vänta på att skatteverket skulle skicka adressen så att dom sen skulle kunna skicka brev till mig. Segt? Ja.

Enda lektionen jag har haft idag är latin och den var rätt soft. Sen käkade vi pannkakor i matan och gick för att köpa hårfärg. Jag valde efter mycket om och men en toning som hette Caffe latte, såg fin ut. Vi gick hem till mig och fixade våra hår. Det är inte så stor skillnad men det blev nog rätt bra ändå. Hade ju varit lite halvt katastrof om håret blivit grönt eller oranget. Efter det låg vi och stekte i solen, jag och Eve blev bruna, Mirre och Isa- not so much

Hmm, kanske fixar ett kort sen för att visa hur det ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback