Valborg

För att sammanfatta gårdagen måste man ändå säga att det var kul men rätt skumt. Jag, Isa, Misse och Eve drog på roadtrip till Uppsala där folket festat sen tidiga morgonen och de flesta var ganska packade redan klockan 6. Efter att ha käkat drog vi runt på stan och snackade med massa människor och drack cider. Vi fick skjuts hem till Isas hus i Örbyhus som för övrigt inte ligger nära Uppsala av ett par snubbar som var franska/spanska. Typ 8 per i en lite fjuttbil som fick motorstopp lite då och då. Väl hemma hos Isa blev det salsa och annat trevligt.

Mamma ringde mig igår och jag har inte en blekaste om vad jag sa, hon sa idag att jag inte verkade så på lyran så jag måste ha sagt en del smarta saker iaf.


En liten gåta:
En pappa och hans son åker i en bil. De är med i en bilolycka, pappan dör och sonen kommer på sjukhus. När sonen kommer till sjukhuset säger doktorn: hjälp, det är ju min son!

Hur kommer det sig?h de flesta var ganska packade redan klockan 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback