TÄVLING!

VIlka låtar kommer texterna från? och fuska inte.  8 olika låtar.

För vi har stil, vi har klass å vi har rytmen i vårt blod
Vi får er dansa
Ge mig trumman, ge mig basen, ge mig takten, ge mig rytmen
Låt oss dansa


Candy came from out on the island
In the backroom she was everybodys darling
But she never lost her head
Even when she was given head


vem bryr sig om hur nätterna far
jag bryr mig inte ett spår
Bara jag får ha mitt ansikte kvar
Dolt i min älsklings hår.


Takes more than combat gear to make a man
Takes more than a license for a gun
Confront your enemies, avoid them when you can
A gentleman will walk but never run


I'll be the acid spy
jag gör vad jag vill
Jag vet precis hur


they try to break us but we wont play along

so lets get down and dirty baby, lets get restless baby


Oh God I am the american dream
I do not think Im too extreme
An I'm a handsome sonofabitch
I'm gonna get a good job and be real rich


Well, I stand up next to a mountain
And I chop it down with the edge of my hand
Well, I pick up all the pieces and make an island
Might even raise a little sand


Kommentarer
Postat av: mickis

Den första är Reggaeprofil med Govenor Andy feat. Jr Eric. De andra har jag ingen aning om så här på rak arm. Jag är nyfiken på de rätta svaren redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback