Mais bordel!

Jag blir sur, treorna som var i Bryssel förra veckan säger att det är en så farlig stad att vara i. Vad fan, jag bodde där i 3 år och inte hände det mig något. Visst, min brorsa blev rånad på sin mobil men han fick t.o.m. ta ut SIM-kortet först. En kompis till en av dom i min franskagrupp fick någon slags drog hälld i sin drink. Självklart tycker jag att det är hemskt men jag menar, det kan hända vart som helst. Man ska aldrig ställa ifrån sig sitt glas och sen ta det igen utan att ha hållt uppsikt över det, det är en av grundreglerna när man är ute. Man kan lika gärna bli drogad när man är ute på krogen i Sverige som i Bryssel. Skolan hade dessutom självklart vald att boka hotell vid Gare Midi som nästan kan klassas som ghetto, det är väl inte så konstigt om det händer saker då. Eller hur? En kille hade råkat ut för en ficktjuv, men det kan också hända vart som helst. Man måste ju ha koll på sina saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback