I can see the light!

Äntligen börjar jag se ljuset ur tunnel när det gäller geografin, eller tror fortfarande att min arbeta är nåt åt helvete för långt men ändå, vågar inte riktigt kolla. Jag har massa saker jag behöver köpa tills vi åker till Berlin men tror inte riktigt jag kommer hinna iväg till E-tuna, eller kanske på torsdag. Måste köpa brillor.

Vi ska skriva artiklar på franskan men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Råkade säga till min lärare att jag skulle skriva om en film (hon frågade och jag pallade inte svara annat än "oui") Egentligen vill jag skriva om något kul, typ musik. Men då behöver man skriva om nån skiva och det har inte lust att göra. Skulle iof kunna skriva om Marley, han skulle fyllt 63 om ett par dagar. Eller om reggaefestivalen men Culina kommer bara rynka på näsan och kolla på mig som om jag vore ett ufo. Borde haft våran förra engelskalärare, hon hade dreads. Hon hade definitivt diggat det.


Förresten hittade jag en grym sak:

image32


Så sant, så sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback