Dreams

Jag vill kunna spela säckpipa, det är ett riktigt härligt instrument. Det är inte någon som råkar ha en på lager? Min gamla träslöjdslärare (som för övrigt var allergisk mot trä) i Mariefred byggde en säckpipa. Man kanske borde åka till Skottland och lära sig? Skulle vara coolt som fan. Det har faktiskt alltid varit lite utan en dröm för mig att lära mig spela säckpipa, ändå sedan jag såg Braveheart för första gången och förälskade mig i Skottland. Borde kanske ta tag i det, får bli mitt nästa musikprojekt.

and

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

Postat av: N/A

what dreams may come

2008-05-27 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback