Blowin' in the wind

Det har varit en sjukt fysisk helg den här veckan. Igår var jag i stallet mellan halv 9 och 4. Jag mockade 12 boxar (sinnesjukt jobbigt), gav hö till 10 och red två. Allt som allt blev det ett workoutpass på 5 timmar. Inte så dåligt va? Känner redan hur mina muskler börjar krypa fram ur dvalan. Idag red jag bara en häst. Kollade lite på morsan när hon red, såg förvånansvärt bra ut faktiskt. Kommer ha megaträningsvärk imorgon men det var rätt mysigt ändå,

Under helgen har jag träffat 4 av mina 6 kusiner, très trevligt. 2 av dom har jag inte träffat sen sjukt lång tid tillbaks, lite synd. Mormor var här idag också, hon är rolig.


Imorgon är det pique nique på franskan, vet inte vad jag ska ha med mig. Kommer bli panikköp imorgonbitti på Matpiraten, great. Kan bli trevligt. On verra.

Anway, nu ska jag gå och lägga mig.

Buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback