I believe in miracles

Jag klarade min uppkörning igår. Det är egentligen ett jävla mirakel eftersom jag inte hade sovit något, nästan inte ätit något (trodde jag skulle svimma på vägen dit) och var sjuk. Som tur var slapp jag göra jobbiga saker utan fick nästan bara köra landsväg där det dessutom var noll trafik. Anyways, nu har jag iaf mitt körkort så mig kommer man nog få se en hel del ute på vägarna. Det kommer dock vara lite läskigt att köra själv första gången.

Jag har halsfluss, det är inge kul. Var hos doktorn igår och fick penicillin. Doktorer är lite speciella, dom hittar stället man har ont på, klämmer på det och frågar om man har ont. När man sedan svarar att "ja det gör det" fortsätter dom ändå att klämma och känna på det onda stället, evil. Halsfluss är jobbigt, jag kan nästan inte svälja. Dessutom knarkar jag alvedon som världens junkie.

Kommentarer
Postat av: Ehldig

Ja det är ju så man brukar säga! Men när skorna tar upp hela klädgarderoben! Då är det för många skor hahaha:-D

Postat av: Milla

Tack tack:)

2008-06-28 @ 23:10:20
URL: http://camillaangel.blogg.se/
Postat av: mickis

GRATTIS! :D

2008-06-30 @ 02:02:06
URL: http://mickisb.blogg.se/
Postat av: Ljungan

Bättre sent än aldrig men grattis jenny!!! u are the queen behinde the wheels now:D hoppas du har det urbra kom hem idag precis haha måste ses o snacka skit snart:D puss

2008-07-07 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback