tatooo?

Hm, funderar på att tattuera mig. Jo, allvarligt. Skulle vilja ha en not eller en g-klav. Musik betyder otroligt mycket för mig och även om jag slutar spela kommer jag alltid att lyssna på musik i någon form. Generellt är jag emot tattueringar eftersom dom blir fula efter ett par år. Min farbror har en tattuering av en blomma på armen som ser ut som en uppochnedvänd gran, den är riktigt ful. Träffade en snubbe i Frankrike som hade en piraya på armen, det var inte heller så snyggt, den såg i princip ut som en femåring gjort den. Tattueringar som verkligen betyder något är fint, som en annan kille jag träffade som hade tattuerat in initialerna av en kompis som omkommit i en båtolycka. Det var fint gjort.

Hm, var skulle jag ha min tattuering?


                                    

Kommentarer
Postat av: Josefine

visst är den! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback