Stockholm

Det är lite synd, jag är nästan aldrig i Stockholm. När jag var där märkte jag att det är en otroligt fin stad. Det är fint med vattnet och alla husen. En annan sak jag gillar med Stockholm är att man kan kolla på människor där. Jag skulle lätt kunna åka upp dit och sitta och titta på folk en hel dag. Man ser många olika sorters människor, det är intressant. När man ser någon kan man föreställa sig vad de är för personer egentligen. Musiker, lärare, doktor eller kanske  dagisfröken?

Jag förvånades över hur stressade alla var. Om man jämför med hur det var i Berlin är skillnaden enorm. I Tysklands huvudstad var atmosfären mycket mer chill, inte lika mycket stress. Är det ett nordiskt drag att vara stressad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback