Raindrops keep falling on my head

Det regnar. Jag hade hoppats på fint väder idag för jag är ledig till klockan 5 men icke sa nicke. Hade egentligen tänkt pallra mig ner till gymmet men känns inte så lockande att gå i regnet och känns onödigt att ta bilen ner till stan. Jag gillar inte regn, eller det kan vara mysigt om man ligger nerbäddad i soffan och kollar på film men inte annars. Dessutom har jag alltid haft lite svårt att sova när det regnar. Vet inte varför men en kompis hade en teori om att jag ville trumma rytmen eller nåt liknande. Lite tveksam till att det stämmer men ändå, vem vet?

Kommentarer
Postat av: Tess

haha. mindre kul var det. Ja det är bara att indse, det är såhär de svenska somrarna är. Regn hela jävla tiden. haha, lite less så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback