Les jours comme les nuits

Idag har varit en riktigt soft dag. Gick upp runt 10, drog på mig bikinin direkt och gick ut i solen. Lyssnade in artisterna till reggaesestivalen, helt grymma. Har också hunnit vara på gymmet en sväng, har blivit alldeles för sällan nu under lovet. Har haft en skön dag på jobbet också, fick åka till Willys och handla körsbärstomater på arbetstid, ganska nice. Har knappt stekt en enda hamburgare heller, mest gjort kycklinggrejjer. Imorgon skulle jag egentligen varit ledig men måste jobba 11-15. Nästa gång jag är ledig är på onsdag och då bär det av till Uppsala. Helt sjukt att tiden gått så fort. Känns inte som det var så lång tid sen jag och Isa köpte biljetterna till festivalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback