Dude you wanna be free!

Det är faktiskt sol ute, något som vi i Strängnäs inte kan sägas vara bortskämda med. Det regnar fan mer här än i Belgien, landet som är känt som regnlandet. Det är konstigt tycker jag. 

Hade sovmorgon idag men hade egentligen tänkt att gå upp vanlig tid för att köra lite afromoves hemma, har ingen afrikansk musik men funk borde väl funka? (haha ordvits, inte meningen) när klockan ringde klockan 7 kände jag hur kroppen verkligen protesterade, den kändes tung som bly och väldigt ovillig att samarbeta. Ställde om alarmet till kvart över 8 och somnade om. Jäkligt skönt!

Min farfar är lite rolig. Han gör morgongymnastik varje dag, armhävningar, situps och rygglyft. Han är 79, jag menar han fyller 80 i år! då ska man i princip sitta i rullstol, nästan i alla fall. Ända tills han var typ 70-75 stog han på händer varje morgon. Fusk, jag är snart 18 och har aldrig varit bra på att stå på händer eller hjula, helt omöjligt. Min kropp är inte gjord för sånt. Men det roliga med farfar är att han tycker att jag är knäpp som går på gym, hur kan han tycka det när han själv tränar på morgonen. Jaja 

Kommentarer
Postat av: mickis

du har en sån hurtig farfar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback