Dreams be dreams

Har ni också vaknat arga någon gång och inte vetat varför? Jag gjorde det idag och sen kom jag på att jag var arg i min sista dröm, hade bråkat med mamma och någon människa på en gata i Mariefred. En lärare jag hade sa en gång att drömmar är en blandning av allt man upplever under dagen. Till en viss del kan det nog stämma. Pappa pratade om Mariefred igår och i min dröm var jag där. Det är lite konstigt att jag nästan inte varit tillbaks där sedan jag flyttade tillbaks till Sverige. Har varit där en gång med mamma för att kolla i en affär och sedan har jag övningskört dit någon gång. Det konstigaste var dock att jag nästan började gråta när jag övningskörde där för jag har så mycket minnen därifrån. Hela min barndom utspelade sig där, jag växte upp där, lekte där. Egentligen är det ganska synd att jag inte har någon kontakt med mina barndomskompisar. Dom jag varit kompis med längst och fortfarande har kontakt med lärde jag känna när jag var 13. Det är ganska underligt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Dom finns att köpa i frysdisken, färdigjorda ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback