Big deal

Hela min familj är sur på mig. Jag jobbade stängning igår, skulle varit 16.45-01.30 men blev 16.45- 03.15. När jag var klar på donken skulle jag ringa hem och säga att jag ville bli hämtad. När vi väl var klara var det ljust ute och jag kände för att gå så jag tog sällskap med en tjej som cyklade. När jag sen kom hem vid 4 var både min bror och farsa asförbannade. 1. Jag hade gått när det var sent, 2. jag hade inte ringt. 3. min bror hade suttit uppe och väntat på att jag skulle ringa. Visst, det kanske inte var så väldigt smart men det var härligt att gå på natten, jag gillar kvälls- och nattpromenader. Hm, undra om jag får ta bilen idag eller om dom fortfarande är ûbersura, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback