Fucking trip

Vaknade inatt av att jag trodde att sängen rörde på sig, jag var övertygad om det. Jag låg där livrädd och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, hade jag haft min telefon i närheten hade jag lätt ringt polisen så skraj var jag. Efter en stund tog jag mod till mig och gick upp på darrande ben och kollade under sängen. Naturligtvis låg där bara dammråttor, jag kollade i garderoberna och under databordet, ingen där. Gick tillbaka och lade mig i sängen med hjärtat klappande. Såg framför mig scenen där Johnny Depp hallucinerar i Fear and loathing in Las Vegas, den där han tar Adrenochrome. Var nästan beredd på att det vilken sekund som helst skulle hoppa fram en människa som legat gömd under sängen. Sjukt läskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback