Cogito, ergo sum

Jag tänker, alltså finns jag.

Idag blev det brödbakning, bilkörning, försök till svampplockning (det fanns inte en enda svampjävel i skogen), plugg och spelning.  Blev skrämd av en liten hare idag i skogen, känns väldigt modigt. Efter idag känner jag iof som en riktigt skogsmänniska, en liten indian. Jag kanske borde gå flytta ut i skogen och äta barr? Förutom det faktum att jag inte ens gillar att bo i tält spelar ingen roll, jag kan bygga mig ett litet hus. Kanske föda upp getter, ni vet som hon i Back to Cold Mountain? Skulle nog funka sådär, jag skulle iaf alltid ha något att bossa över, visserligen bara ett par stackars djur men ändå. En positiv sak är att man i vilket fall som helst slipper städa, jag skulle kunna leva där med dammråttorna. Det skulle vara soft, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback