What's happening to me?

Jag har gått och blivit känslig. Hormonerna spökar. Vad är det som händer med mig? Idag har jag varit påväg att böla tre gånger, jag som vanligtvis aldrig gråter. Första gången var när jag skulle säga hejdå till tjejerna i klassen eftersom vi har lov. Jag vet att det bara är en veckas lov men ändå, det kändes sorgligt på något sätt.
Andra gången var när jag var ute och övningskörde med mamma och Victor. Helt plötsligt var vi inne i Mariefred. Jag har bara varit tillbaka dit en gång sedan vi flyttade tillbaks till Sverige. Alla känslorna bara välde över mig, och jag kände hur mina ögon tårades. Mariefred är hela min barndom, massa minnen. Tredje gången är rätt fånig, jag läste om att ni vet Daniel i idol, han skulle sjunga Imagine för att han hade sjungit den på sin pappas begravning. Jag vet att det är en rätt patetisk sak att bli rörd av men ändå. Jag har gått och blivit sentimental på gamla år, hormonernas fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback