Ja, nej, kanske, eller hur?

Kollar på hyllningen till prinsessan Victoria. Just nu sjunger Salem Al Fakir, man kan inte annat än gilla den snubben.  Man blir glad bara av att se honom uppträda när han bankar på pianot samtidigt som han headbangar. Kofi Annan skickade en hälsning till henne bara för att hon fyller år. Varför skickar ingen sånn person hälsningar till mig när jag fyller år? Dålig stil. Hon får ett helt program dedikerat till sig, orättvist. Herregud, nu sjunger Carola, GO livets ord! Messias kommer. Dessutom har hon ögonbrynen i hårfästet.  

Såg på en skum film idag, The Kid hette den. Bruce Willis spelade en relativt misslyckad man som förträngt sin barndom. Han träffar en åtta-årig pojke som visar sig vara han själv när han var liten. Den lilla pojken tycker inte om den personen han blivit. Undra om jag skulle tycka om mig själv om jag träffade mig i framtiden? Skum tanke.



Hey, har ni tråkigt någon dag, ring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback