Shallow Hal wants a gal'

JAAA, nu har jag fattat hur man gör inlägg, kalla mig dum men det tog ett tag att komma på.  Dessutom funkare tangentbordet igen (obviously), mkt bra.. Lite mindre bra är att jag måste ha presentation imorron om Kung Oidipus och inte vet vad jag ska säga, men det löser sig.  Bara en vecka kvar sen kommer ett välbehövligt och väldigt välförtjänt lov, brorsan kommer på torsdag.
Idag har jag dock varit duktigt ovch satt upp tavlorna i mitt rum, blev sjukt snyggt om jag får säga det själv.
Igårt såg jag på filmen Shallow Hal, en rätt misslyckad film med bra budskap. Man ska inte vara så jävla ytlig som alla är (inklusiva mig själv) varför kan man inte bara försöka att förbise om en person inte har sixpacken, perfektaste tänderna m.m och se personen för vad den egentligen är?Det tål att tänkas på 
Dessutom tror jag att det bor en liten tjockis intuti mig eftersom jag käkat hela tiden, ämnesomsättning som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback