Tout le monde veut devenir un chat

Jag sitter här och funderar lite över mig själv.  Jag har kommit på att synen man har på sig själv skiljer sig väldigt mycket från den andra har på en. Undra egentligen hur jag uppfattas? Vad är första intrycket när man träffar mig? Jag hoppas att man tycker att jag är en trevlig typ.

Varför kan inte någon komma fram till mig och säga att jag är snygg? skulle vara en enorm boost. Alla svenskar är väl iof för blyga för att göra det, eller? Just nu känner jag mig lite skabb, men det går väl snart över. Dessutom vill jag gå på fest. Vad ska alla människor hitta på på Valborg? Någon som har lust att få lite sällskap av mig?

Kommentarer
Postat av: Greger

jag funderar också jag :) jag kommer inte riktigt ihåg första intrycket av dig.... att du verkade rolig tror jag. och att du hade brunt hår.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback