Quit?

Ska jobba 11-20 imorgon och jag har verkligen, verkligen ingen lust. Tycker inte riktigt att jobbet är roligt längre mest jobbigt och irriterande. Problemet är bara att jag behöver pengarna och kommer att behöva pengar ännu mer till jag tar studenten så jag kan inte sluta heller. Det är jättemånga som slutar nu efter sommaren och jag är lite avundsjuk faktiskt. Det som är mest tråkigt med donken är att jag får göra samma sak hela tiden. Sedan jag börjat har jag stått i kök hela tiden. Självklart är det bra att man får lära sig stationerna ordentligt men kom igen, jag skulle kunna göra dom sakerna i sömnen nu. Tror nästan jag ska fråga om jag får lära mig nåt nytt. Skulle vara kul att testa att stå i kassan, bara för att kolla om jag klarar att göra det. Min gissning är att jag skulle dampa på gästerna men skulle vara roligt att träffa lite människor också. I köket kommer man inte i kontakt med så mycket folk och jag gillar människor. Oftast.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag var 16 år på den bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback