It's stupid

Jag är sjukt mätt, ni vet, sådär jobbigt mätt att man nästan mår illa. Jag är dum i huvudet ibland, jag var mätt förut men ändå fortsatte jag att äta. Clever? NO. Har precis varit hos mina kusiner i Löt, min farbror fyllde år. Det var trevligt. Det är otroligt härligt med dom för jag känner dom så bra. Min farbror och faster är nästan som extra föräldrar och jag hittar i deras kök. I like it. I början när jag bodde i Belgien tyckte jag inte alls om det och ville flytta tillbaks till Sverige. Vi skulle kanske blivit kvar där ett år extra och det ville jag inte så jag bestämde med dom att jag skulle bo där det året om vi skulle bo kvar ett år. Sen ändrades det och jag ville bo kvar i Belgien istället för att flyttta tillbaks till Sverige. Det är lite konstigt, jag har inte varit i Belgien på mer än ett år. Jag både längtar dit och inte. Jag vet faktiskt inte riktigt. Ändå kollar jag alltid vad det ska bli för väder i Bryssel, odd huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback