I'm having a thought here

Jag tror jag vet en anledning till varför tjejer vill ha den lite "farligare" och tuffare killen än den gulliga lite lite mysigare killen. Jag tror att en anledning är att man som tjej hellre vill höra att man är grymt het eller jäkligt sexig än att man är söt som en nyponros. Så är det i alla fall för mig. Dessutom skulle jag aldrig klara av att vara tillsammans med en meskille eftersom jag behöver någon som kan bråka tillbaks när jag bråkar. Jag har nämligen ett stor bråkbehov, jag kan t.o.m få abstinens när jag inte bråkar med någon på ett tag. DEt är ganska skumt faktiskt. Mais je suis comme je suis.

Kommentarer
Postat av: Jenna

hej! Kul att du kommenterade min blogg nu gör jag detsamma. Hajade mest in på den här, för det du skriver håller jag med om. Och jag är precis en sån som behöver en kille med attityd och lite opolerad. Dvs, kan ta en fight mot mig. I lagom mängd dock. Hoppas du mår bra! / Jenna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback