Highway to hell

Såg i Expressen eller Aftonbladet att det var folk som hade Highway to hell på sin begravning. Visst, det är en jäkligt skön låt men inte skulle jag vilja ha den på min begravning när ens släkt och vänner står och bölar. Jag tror faktiskt jag vet vilken låt jag skulle vilja ha. Jag planerar inte att ha min begravning än på 70- 80 år så jag antar att jag kommer att ändra mig innan det är tid.

Låten är Londondairy air (Danny boy). Nej, jag är inte irländsk men det är en sjukt fin låt. Dessutom vill jag ha Let it be och hallelujah. Stairway to heaven skulle inte vara helt fel heller. Jag vill inte ha några psalmer bara låtar jag valt, kan man fixa det?


Kommentarer
Postat av: matilda flach

säsong tre:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback