Tji fick jag

för att jag alltid går runt och säger att jag har ett så avslappnat och bra förhållande till alkohol. Jag tror att gårdagen bevisar motsatsen rätt hårt. Men, sånt kan nog hända även den bästa.
FÖRLÅT. Förlåt till alla som gick runt och letade efter mig, tog hand om mig samt alla andra också. Framförallt förlåt och tack Robert som gick med mig hem. Jag har verkligen världens gulligaste familj och vänner, ni är guld värda allihop! Om någon känner att jag behöver veta något speciellt jag gjorde eller sa igår, tell me, har nämligen en hel del minnesluckor.

Relativt förvånande är det att jag knappt har haft någon baksmälla alls. Thank you Jah. Vaknade runt 9 och kände mig pigg som en mört. Så efter att alla tjejerna dragit så städade jag, that's right. jag STÄDADE. Tog bort det flera centimeter tjocka dammlagret från skrivborshyllorna och dammsög halva huset. Ungefär sedan 12 har jag varit barnvakt åt en supersöt 1.5 åring. Sjukt söt men också sjukt jobbig. Skriker och har sig. Inte skönt. Vet ni vad unger gör när han håller på och badar i badkaret? Joo han skiter, bajsar rätt i badkaret. Kallade in städpersonal i form av morsan och lille Vittus mamma. Tycker lite som om honom ändå, jag menar hur kul kan det vara att heta Vittus? Han kommer nog inte göra succée i Finland iaf, vittu betyder nämligen fitta på finska. Not that great ey? 

And again, I'm sorry for last night. Jag var dock en svinigt snygg Marley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback