You're such a C U Next Tuesday

Jag känner mig verkligen så singel man kan bli, riktigt tragiskt. Ingen som har lust att komma och hångla upp mig? Ok, nu känner jag mig iof ännu mer tragisk men whatever. Jag är för trött för att gå och lägga mig så därför sitter jag här och häckar och skriver om onödiga saker.

Jag har kommit på att jag kommer bli en usel bilförare som bara blir förbannad och skriker skällsord till folk, alternativt visar fingret. Jag menar det är riktigt nära att jag gör så när jag cyklar, imagine me driving. Det kanske bara är bra att jag inte har börjat övningsköra än?


Nej, nu ska jag verkligen ta mig i kragen och pallra mig i sängs. Bonne nuit, buenas noches, buona notte, good night.....

Good night, sleep tight don't let the bed bugs biteimage5
Riktigt gammalt kort på mig och brorsan. Kolla lampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback