That's something we'll have to remedy

Ska fortsätta att kolla klart på Braveheart nu, hann inte se hela igår. Har kommit fram till att jag är lika svag för Mel Gibson som William Wallace som jag var när jag var liten. Det är fortfarande en svinigt bra film men den är så himla sorglig ibland, tårarna bara sprutade igår. Men c'est la vie.

Blev ingen promenix förresten, tar den imorgon. Eller skulle jag och Isa springa då?Imorgon måste det dessutom packas eftesom jag brukar ta en hel del timmar att packa. Egentligen skulle jag behöva gå packningskurs, när jag packar brukar det nämligen sluta med att hela garderoben är nedtryckt i väskan. Nu ska jag fakiskt tänka till innan jag börjar packa, skriva packlista och vara ORGANISERAD.

Hm, jag måste laga mitt röda äppelhalsband. Det är fint. Plus att det är lite nostalgikänsla av nån anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback