Oh darling!

Konserten idag gick bra. Jag älskar gamla människor, dom klappar händerna även när man spelar skit.  Det var ingen som började böla, men lite nostalgiska blev dom nog ändå. Dessutom blir gamla människor glada för minsta lilla. Min farmor och farfar t.e.x., dom blir überglada när man kommer och fikar hos dom trots att man egentligen bara snyltar på deras bullar. Farfar brukar förutom det bli glad när man ber honom om hjälp med något, vad det än gäller. Det är gulligt.

Självklart finns det en hel del tjurtanter och surgubbar som skäller på en när man cyklar på gångbanan, är lite för högljudd eller av någon annan anledning. Sådana personer är bara jobbiga och deras familjer hatar dom säkert.

Mormor kommer hit på söndag. Hon är en av dom där gulliga små tanterna. Hon är pytteliten (1.50), 84 och skrynklig som ett russin men hon är härlig. Hon är envis som synden och kommer säkert leva tills hon är 110 bara för att hon har lust. Så vill jag också bli när jag blir gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback