Natta

Ska sussa nu. Har precis kollat på Deep blue sea, den sög fast den var lite kul att kolla på ändå. Det sjuka är att den gjordes 1999 och det är ändå skitdåliga effekter, hajarna ser inte verkliga ut för fem öre. Jag är otroligt hajrädd (vågar inte ens simma långt ut i Sverige för att jag tror att hajar ska komma) men tycker ändå inte att den filmer är läskig, den har misslyckats totalt. Inte ens killen som ska vara snygg är det, dålig stil, men Samuel L. Jackson är bra. T.o.m. Hajenfilmerna är bättre (ok, det är mest för ni vet, dudududu) och dom är ändå riktigt gamla.

Imorgon är det idrottsdag, ska stöta kul och springa 3 km. We'll see hur det går. Visste inte om man skulle ha käk med mig så tar med mig plånkan ifalll, man kan alltid köpa något på nån mack.

ANYWHO, nu ska jag sova, får en halvtimmes sovmorgon imorgon. YAY!

Gonatt Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback