Ich bin ein Berliner

som vår kära Kennedy sa 1963. På lördag dras det iväg till den tyska huvudstaden med buller och bång. Vi åker buss och färja på vägen dit, varför kunde vi inte få ta flyget? Visst, jag är flygrädd men det är fortfarande way bättre än att åka buss i 100 år. Jag har fortfarande inte riktigt fattat att vi åker om om 4 dagar men det ska bli sjukt kul. Jag ska bo ihop med Misse aka. stressråttan så kommer vara reda att tas in på psyket när jag kommer hem.
 
Nä, nu är det dags att borsta tänderna och hoppa i sängs. Förresten har jag slagit bloggrekord idag, 8 inlägg. Rätt duktiga va? Va? Va?Jo. Vänta, måste bara lyssna på I shot the Sheriff först

but I didn't shoot the deputy lalala 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback