What d'ya think?

Jag tänkte göra en skiva att ha i bilen. Jag menar är det jag som kör är det jag som bestämmer musiken. ÄNTLIGEN! Jag bestämmer vad och hur högt allt ska spelas och klagar man åker man ut.

Här är en idé

Highway to hell- AC/DC
I want it all- Queen
Englishman in New York- Sting
Anoterh day- Jamie Lidell
Iron Lion Zion- Bob Marley
Don't worry be happy- Bobbt McFarin
I Shot the Sheriff- Marley
Le plus beau du quartier- Carla Bruni
Quelqu'un m'a dit- Carla Bruni
Layla (unplugged)- Eric Clapton
Relalalaxa-. Just D
Walk on the wild side- Lou Reed
What a wonderful world- Louis Armstrong
Revival- Soulsavers
The Joker- Steve Miller Band
Beautiful Day- Ziggy Marley
Backstabber Lady- Miss li

Glömt någon?


Kommentarer
Postat av: R

Du måste ju ha ngt med knopfler hörru + Nothing else matters och Isolation years av Opeth

2008-06-29 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback