Rör din stjärt gumman, du ser ut som cat woman

Vet ni vad? jag ska få mönstra, fick brevet idag. Nu gäller det bara att ligga i hårdträning fram tills dess så att jag är fit.
Vägde mig imorse och det sjuka är att jag har gått ned 1 kg sen jag åkte till Antibes. Det är helt omöjligt egentligen. Vi har käkat croissanter, pain au chocolat, pizza och druckit öl och vin. Hur fungerar det egentligen?Kanske är mina muskler som har tvinat ihop. Läskigaste saken hände i Frankrike, jag fick svimattacker (svimmade inte men nästan) och fick stickningar i händerna och fötterna. Trodde att jag skulle få hjärtattack men jag klarade mig. Säkert bara min kropp som ville säga till mig att leva nyttigare men no way.

Inatt drömde jag att jag köpte vin i tetrapack och gick runt och drack den på stan. Försöker min hjärna säga mig något?

Glömde förrsten lite i min recap från Antibe. Det var en brud som stötte på mig. Då menar jag inte bara att hon sa att jag var snygg och så, hon sa att hon var tänd på mig och tog mig på arslet. Skumt va? Jag tror allvarligt talat att jag skickar ut någon slags lesbisk vibe för det har hänt fler gånger att tjerjer har flirtat med mig. För att förtydliga, jag har INTE stött tillbaks. Undra varför dom riktar in sig på just mig? Hmm.

En annan sak jag glömde skriva igår var att italienaren jag träffade brukade klä ut sig till tjej på karnevaler. DEt var lite smått läskigt att han berättade. Vist, det kanske är fullt normalt att göra på karneval, what do I know? men man kanske itne beöver berätta det för tjejen man stöter på. Är det bara jag som känner så?
Finns nog miljontals andra saker jag glömt också men dom kanske jag kommer på någon gång, vem vet? Eller så är dom för alltid bortglömda, så skulle det också kunna vara.

Kommentarer
Postat av: micklan

Fan vad nice, då kanske vi ses där, min chef var på bra humör och gav mig ledigt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback