10-19

Jobbade jag idag, lite småtungt. Dessutom hade jag Play that funky music whiteboy på hjärnan. MEN, som den arbetaren jag är bet jag ihop och jobbade hela passet. Det var en tjej som stammade i DTn idag (drive trough), jag hade headset på mig så hörde hela konversationen. Jag tyckte så synd om henne för hon hade världens längsta beställning dessutom och så hakade hon upp sig på massa ord så det tog jättelång tid för henne att säga allt. Tjejen som tog emot beställningen hörde inte heller allt så hon fick fråga om hela tiden. Det måste vara otroligt jobbigt att stamma. Jag märker det när jag är packad eftersom det första som skiter sig är mitt tal. Jag börjar sluddra direkt, utan att jag ens behövt dricka särskilt mycket. Hur som helst är det otroligt irriterande när man inte kan göra sig förstådd eller inte kan få fram vad man vill säga. Thank God för att jag inte stammar.


BTW, ska jag hämta mitt körkort imorgon, det är nice. Nu ska jag däremot kolla på film.

Hasta la vista


Kommentarer
Postat av: Joana

haha, ja men varenda gång jag ska skriva vad jag har tränat så får jag rita en sån där fö rjag inte vet vad dom heter ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback