Working 11-16 what a way to make a living

Skulle egentligen varit helt ledig idag men som den ängeln jag är tog jag en tid en tjej behövde hjälp med. Tjänade exakt 377.50 riksdaler och fick dessutom lite motion eftersom jag cyklade dit.

Det var soft idag på jobbet för jag fick bossa lite över dom andra i köket.  Dom två killarna som jobbade i köket idag var nya, en var helny och den andra hade jobbat två veckor så jag fick leka lite duktig. Jag gillar att bestämma över folk, tror redan att dom flesta har märkt det men ändå. Jag skulle nog passa som militär, skrika ut order och peka med hela handen. Why not liksom?

Kommentarer
Postat av: Millan - Eruannon

Sv: Tack! Usch de gillar inte jag :D haha.

Postat av: HEX artworks

Vad tycker du om bloggen?

Inte klar än direkt, men vad tycker du är så länge?

Peace.

2008-07-02 @ 23:00:52
URL: http://hexartworks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback