I'm too sexy for my car

Har precis kommit hem från jobbet. 01.30 my ass, more like 02.30. Fuckers.

Jag har upptäckt att jag älskar att köra bil. Det är världens bästa känsla, eller nästan iaf. Fick ta bilen till jobbet för första gången idag. När vi slutat körde jag hem två donkenpolare, en som bodde i stan och en som bodde vid Vansö. Sjukt härlig att ha en anledning att köra så långt som till Vansö. På vägen hem lyssnade jag på Miss Li på högsta volym och njöt av bilen. Wonderschön.


Nu är det väl dags att pallra sig isäng trots att jag inte är trött. Eller, egentligen är jag nog jättetrött men jag är ändå pigg. Anyways, godnatt

Kommentarer
Postat av: Frida

Danmark på bilden såklart :) ørestad/Bella Center, "förort" till Köpenhamn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback