Don't worry be happy

Har jobbat idag, 11-20. Det var sjukt segt men jag jobbade med trevliga personer, skönt.  Förstår hur mamma känner sig. När jag kom hem från jobbet idag stog det massa smutsdisk på diskbänken. Victor hade varit hemma hela dagen och inte tagit hand om den. Störigt, jag hade liksom slitigt hela dagen. Var så sjukt på donken idag, var trött nästan redan jag kommit dit och flummade runt den största delen av dagen. Efter det att Katarina gått hem fick jag stå på beställning, älska. Så härligt att kunna köra med dom som står i köket.


Yay, det var mcdonaldsreklam på tvn! I'm lovin it.

Nu ska jag duscha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket =) och detsamma!

Postat av: Sandra

Förresten..måste ju bara säga till ditt inlägg..typiskt män haha :P

2008-07-10 @ 11:00:15
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback