Das Enköping

I fredags hade jag fått nog av Strängnäs så jag drog till Soph i Enköping. Tog bussen som gick 14.35. Det var sjukt varmt ute så bussen och självklart brydde sig inte busschaffisen om att sätta på AC:n så man fick lite bastukänsla. På vägen till Enköping hände mycket grejjer. Jag menar, jag kom på hur man använder handsfreen. Keep up the good work Jenny. Anywho kom Sofie råcyklandes för att hämta mig. Jag hade lite kris eftersom jag inte riktigt visste vart jag skulle gå av men det löste sig, för en gång skull kom jag rätt. VI gick till ICA och handlade mat. Jag tror att killen i kassan gillade mig för jag behövde inte visa leg+  att jag fick cidern billigt för att han inte visste vad den kostade så han hittade på ett pris. Jag och Soph drog ut till hennes landsställe eller ja, Sofie skjutsade faktiskt ut mig på cykeln, hon kommer få supermuskler.

Väl på hennes landsställe fick jag åka en liten tur med deras båt som för övrigt är värsta lyxbåten. Den är hur fin som helst, farsan skulle blivit helt lyrisk. Efter det åt vi hos hennes faster som fyllde år och sen bar det av till stranden för att träffa Sophs kompisar. Hade redan träffat två av dom och dom andra var också trevliga. På stranden spelade vi volleyboll i, håll i er, TRE timmar. Det var sjukt kul. Spelandet började ganska seriöst men efter rätt kort tid övergav vi alla regler och flummade runt rätt mycket. Mitt lag var självklart det bästa. Runt 12-slaget trättnade vi och satt och pratade istället. Riktigt härligt att det aldrg blir mörkt. Sen drog vi hem till Soph och kollade på tv och efter det stupade vi isängs. I lördags kollade vi på Bamse, det var rejält längesen man kollade på det men det är kul ändå. Jag var Bamseälskare när jag var liten och vi prenumererade t.o.m på Bamsetidningen. It was the shit! På bussen hem igen satt en läskig gubbe framför mig men jag somnade sen så det var lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback