Recap 2007

Så, nu har det gått 6 dagar på det nya året, men vad hände egentligen föra året? För att ta reda på det fick jag använda min kära kalender. Upptäckte att det egentligen har hänt rätt mycket men ändå ingenting. Året gick grymt fort.
Några datum:
12 januari fyllde morsan år, så det blev riktigt 50-årskalas. Skitkul, träffade mycket människor jag inte träffat på länge.
25 januari började jag spela gitarr med Robert, sedan dess har vi haft våra söndagar.
16 mars var tjejerna hos mig och firade min födelsedag.
22 mars drog jag till Belgien
23 mars fyllde jag år samt var med på Las Vegas-festen. Svinkul!
27 mars spelade jag på den flummigaste konserten jag någonsin varit med om. En blanding av Astrid Lindgren och Eddie Meduza. Enligt min kalender solade jag för första gången den dagen, alltså utomhus.
29 mars var EM-fotbollen.
2 april var Stockholmsdagen. Hela skolan drog upp till huvudstaden för att gå på museum.
27 april var det grillmiddag hemma hos mig. Första kvällen vi körde lappleken, ni vet den där med namnen. haha, garvar fortfarande åt vissa grejjer.
4 maj var jag, misse, eve på fest i orienteringstugan med robban och två av hans polare. Det var kvällen vi låg och snacka hela natten.
5 maj var det konsert i ugglans park med bluesbandet.
6-13 maj GREKLAND. En av dom roligaste resorna i hela mitt liv. Hade inte tråkigt en enda stund, sol, bad, ouzo. Vad mer kan man begära?
5 juni- grillning igen, slutade eldandes på ett berg. Soft
8 juni- SKOLAVSLUTNING!
13 juni- Belgien
15 juni- brorsan tar studenten, STAMP
16 juni- studentbal på Hilton, Louise Gallery
20- Skolavslutning SSB
21juni- Sverige
19 juli- grillkväll som vanligt:)
21 juli- skitkul kusinträff
28 juli- övningskörde för första gången
4 augusti- brorsan hoppar fallskärm
10 augusti- kul kväll hos Mickis
20 august- skolan börjar
29 augusti- nollning av ettorna
2 september- fixade gymkort
15 september- INSPARK!
11 oktober- Stockholmsdag, hårfärgning
16 november- spelade in låt med bluesbandet
23 november- kändisfesten, vad ska man säga?det var sjukt kul det jag kommer ihåg
7 december Nationella provet i Matte B. Horribelt
19 december julfesten
20 december skolavslutning
31 december Nyår i Enköping, great!

Glömt något, någon?

Så det var en liten recap av året som gått. Vad händer det här året, jo resa till Berlin, Amsterdam, Reggaefestival (snygga killar i dreads, kan det bli fel?), bryssselresa och massa annat

Kommentarer
Postat av: Robban

naaajs :D

2008-01-06 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback