It's only teenage wasteland!

-Baba O'Riley (om nån tänkte hmm, kände igen det där vilken låt är det från så fundera no more)

Är helt slut i skallen, har pluggat nästan hela dagen. Huvudet är fyllt med Napoleon, Preussen, Frankrike och annat historieaktigt. Förutom pluggningen var och körde en stund med morsan. Jag´är nästan bra, tycker jag iaf. Ganska stort nästan dock eftersom det här var första gången på rätt länge som jag körde och inte ens körde på några stora vägar eller inne i stan.

Tänkte på en sak, kan man få träningsvärk i fingrarna av att min skrivit mycket på datorn? Och när jag tänker på det tänker jag direkt på: Jag har träningsvärk i tungan, kan du massera? Haha MINNEN!

Jag är sjukt less nu på Sverige, det bara regnar, regnar, regnar och regnar. Varför kunde man inte föds på säg Jamaica eller Cuba? Då hade man förutom fint väder dessutom växt upp med härlig musik. Det hade inte varit helt fel.

Jag är sinnesjukt hungrig och det är typ en halvtimme kvar tills vi ska äta, inte rättvist. Ok, man kanske inte kan säga att det är orättvist men det är inte kul iaf.

Hotmail har cp:at sig och msn har slutat fungera, rejält störigt. Får lyssna på lite soft musik istället

I and I

Kommentarer
Postat av: sofie

KOM IGEN FJANT! bring me some watermelons!

2008-01-23 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback