HAPPY NEW YEAR!

Igår var det som jag antar att alla uppmärksammat, nyårsafton. Den spenderades i Sofies kära Enköping, en ganska trevlig stad faktiskt. Dagen börjades med inhandling på Ica och sedan biljardspelande och lunch hos Sofie. Efter det drog vi vidare till Sofies kompis Amanda där det blev mycket mat, godis, vin och Singstar. Mycket roligt. 12-slaget firades på Enköpings torg där vi träffade massa trevliga människor. isabelle irrade runt som en skollad höna letandes efter efterfest utan framgång, men det var rätt kul att se. Hemma hos Sofie blev det sedan fyllekäk och prat. Det skickades även en hel del konstiga sms från min sida, jag borde inte få använda min mobil under alkoholpåverkan, men men:)

Idag har det varit film och bussfärd och slapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback