What a day for a day dreamer

Vet ni vad jag har gjort idag?? nej det kan ni inte veta. Jag har suttit utomhus och ätit lunch! Och jag frös inte trots att jag inte hade jacka. Vårkänslorna bubblar i hela kroppen. Jag menar ute första gången den 14 februari, kan det bli bättre? Visst, det är inte så att man kan sitta i bikini men fortfarande. Och det blommar på tomten, gula söta blommor.

Jag kan verkligen inte förstå att människor som Sophie och Ella vill ha vinter och snö. Jag vill aldrig mer ha snö eller kallt, bara sol och varmt. Visserligen beror det säkert på växthuseffekten, men vem kan vara sur på att det är fint väder? Kan man inte bara vara lycklig över att det inte är snöstorm istället för att tjaja och växthuseffekten. Tänk när vi kan ligga på ångbåtsbryggan och sola. Underbart!




Ok, den här bilden är från förra året men dom är lika pretty i år
NU ?R DET V?R!

Kommentarer
Postat av: sofie

blöh på dig! imorgon ska du få ett sanningens ord jenny ;P mahah, jag håller med dig, nu när det är så här fint är det bra (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback