En resa till Jamaica, tack

Den här helgen har jag jobbat 14 timmar, that's right 14 timmar på Mcdonald's denna otroligt fina restaurang. Fick jobba i köket alla tre dagarna med att göra hamburgare så nu vet jag exakt vad som finns på QPC, Big Tasty, Mcfeast och New York, om någon nu ville veta. Visst det var sjukt jobbigt att arbeta så länge ( 11-18 igår) men jag trodde ärligt talat att det skulle vara ännu jobbigare. Det funkade liksom.

Det är dock lite kul att höra när de ropar ut: "ett 6-pack, tack" i högtalarna. Jag menar vem vill inte ha det? Visst de menar ett 6-pack nuggets men ändå. Jag skulle ha något emot ett 6-pack, antingen en kille med 6-pack, ett 6-pack öl eller att jag själv skulle ha 6-pack. Så ja: ett 6-pack, tack

En annan dum sak på donken är att man måste säga tack hela tiden. Om någon t.e.x säger åt dig att göra 4 st Big Tasty måste du själv säga tack för att visa att man har hört. Det blir en väldig massa tackande iaf.

Anywho

Kommentarer
Postat av: mickis

haha, ett 6-pack tackar man väl aldrig nej till :)

Postat av: Lovisa

Haha, Jenny vafan!!! 14 timmar på tre dagar är ingenting, välkommen till verkligheten;) HARD WORK WORK!!!

2008-02-19 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback