Dilemma

Jag har hittat 22 stycken skivor som jag vill ha och skulle utan problem kunna hitta flera hundra till. En av dom skivorna (Bar Africa) "måste" jag köpa eftersom jag ska ha den att träna afro till. Men vilka av dom andra ska jag köpa? Har inte riktigt pengar till alla eftersom det skulle kosta typ 2000 spänn

HELP ME!

Thåström Skebokvarnsv. 209  59kr
Bar Africa 99 kr
Sting Fields of Gold The best of 1984-94    79kr
Ray Charles Greatest Hits The very best of Ray Charles  79kr
Eagle Eye Cherry Desireless 59kr
Stevie Wonder Number Ones 99kr
Salem Al Fakir This is who I am 79kr
Miss Li Late night heartbroken Blues 79kr
Bob Dylan Greatest Hits 79kr
Miles Davies Kind of Blue 79kr
Ray Lamontagne Trouble 159kr
Paolo Nutini These Streets 79kr
Thåström Solo vol 1 99kr
Anna Christoffersson It's always you 79kr
Blues Brothers The Definitive Blues Brothers Collection 99kr
Aretha Franklin Jazz Moods-'round midnight 59kr
John Coltrane Blue Train remastered 79kr
John Coltrane My Favourite Songs 39kr
Chet Baker My Funny Valentine 139kr
Jamie Cullum Twwentysomething 79kr
Daniel Lemma Morning Train 79kr
Jamie T Panic Prevention 159kr


Kom igen, hjälp mig. Vilka ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: mickis

Salem Al Fakir This is who I am 79kr
Bob Dylan Greatest Hits 79kr
Jamie Cullum Twwentysomething 79kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback