Damn me

Allt började med att jag var trött och lite irriterad över att det regnade så mycket. Pappa var snäll och hämtade mig så jag slapp cykla men i bilen började han ställa massa dumma frågor trots att han märkte att jag verkligen inte hade lust att prata. Blev mer och mer irriterad. När vi sedan kom hem började han prata om hur otacksam jag var och att han inte tyckte att jag skulle få ta bilen imorgon. Då bröt helvetet loss. Blev så förbannad att jag gick ut och gick trots att det regnade som satan och jag bara hade shorts och en tröja. Promenaden började väldigt argt, jag stampade fötterna hårt i marken och förbannade allt som gick att förbanna. Jag tog av mig skorna och gick barfota i vattenpölarna medan jag svor. Allt eftersom jag blev blötare och blötare blev jag dock bättre och bättre på humör. Turen avslutades med att jag gick runt och sjöng, dansade och hoppade i pölarna. När jag sedan kom hem började mamma och pappa skälla på mig igen och då blev jag riktigt förbannad, igen. Jag som aldrig vet när jag ska sluta hävde ur mig både det ena och det andra. Det slutade med att jag kommer cykla till donken imorgon och sedan gå hem, ledandes cykeln och med reflex.

Funderade ett tag på att hoppa ut genom fönstret och ta en långpromenad men vädret är inte särskilt inbjudande och vill inte bli sjuk till URF


Visste ni förresten att det är Jamaicas nationaldag idag?

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback