It didn't make my day

Det har verkligen inte varit min dag idag,  inget har gått särskilt bra alls. har varit trött grinig och till råga på allt är jag i lingonveckan så jag känner mig lagom äcklig. Dagen börjar med att väckarklockan ringer och hag inte vill gå upp. Självklart gjorde jag det och tog mig iväg till skolan. På svenskan håller vi på med en artikel som ska vara klar på måndag, duktig som jag är har jag inte skrivit ett enda ord.  Essayn på engelskan ska lämnas in på fredag, har skrivit tre rader. Det gick till och med dåligt att prata med engelskmannen Ray Cooper, jag har aldrig haft problem att prata engelska men det fick jag idag. Sen när jag kommer hem börjar pappa tjaffsa med mig. Åker ner till kulturskolan för att först spela i bluesbandet och sedan ha flöjtlektion. I bandet gick det inte alls bra. Känner mig som en retard, alla är så sjukt duktiga, musikaliska och gör värsta improvisationerna. Flöjten gick ok. Struntar i att det egentligen är jamkväll idag, skulle ändå inte gå bra. Blev sur på brorsan när jag kom hem vilket resulterade i att jag inte åt någon middag. Så nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på Thåström och är hungrig men tänker inte swallow my pride för att äta. And that's basically how my mind works.

Pappa kom in i mitt rum förut och sa att jag skulle röja min säng. Envis och tjurig som man är säger man såklart nej. När han frågade varför svarade jag att jag inte hade lust. Hur glad tror ni han blev då? Rätt gissat, han blev inte så glad.


Kommentarer
Postat av: mr R

hörredu! du har en bloggsvacka:P och berätta att du just upptäckt att jag är bättre än dig!

2007-10-17 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback