Every little thing is gonna be alright

Bob Marley är verkligen underskattad. Sista dagarna har det varit Marley 24/7. Get up stand up!

Snackade med mamma förut, hon hade haft "livskunskap" med sina ungar på förskolan, där hade de pratat om vad som gjorde en glad och lycklig. It got me thinking, what makes me happy? Är jag en lycklig person, jag kan ju inte direkt säga att jag är olycklig. De största problemen i mitt liv är väl när internet inte fungerar eller när jag inte orkar plugga till ett prov. Sure, I've got a lot of things on my mind but nothing serious.  Lycklig blir jag av : att vara med kompisar, känna mig älskad, spela, lyssna på bra musik, vara i Belgien, vad mer? Det är rätt svårt att ge konkreta svar på vad som gör en lycklig, ganska abstrakt uttryck i allmänhet.

Just "Jenny don't be hasty" one more time, before going to bed... okey,  twice


Kommentarer
Postat av: Ida

Paolo är fett söt och sooooft!!:)

2007-05-20 @ 11:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback