You shouldn't have to sacrifice who you are just because somebody else has a problem with it

Jag ska börja skriva dagbok. En såndär riktig dagbok som Bridget Jones's Diary. Ska skriva varje dag i minst ett år. Dock tänker jag inte skriva upp hur många kalorier jag äter om dagen, det är bara deprimerande. Dessutom ska jag bli fit den här sommaren, ska träna som en idiot och komma tillbaks till skolan med en helt sjukt snygg kropp. Började faktiskt igår med att cykla 50 km på träningscykeln så way to go!

Drömde att det fram en liten italiensk tjej som började prata italienska med mig, jag förstog vad hon sa jag visste bara inte hur jag skulel svara. Det är ganska skumt att drömma på så många språk, förutom svenska brukar jag drömma på engelska och franska också. Weird huh?

Kommentarer
Postat av: mickis

publicera den sen för jag vill läsa. Ta med kaloriskiten också - det är roligt att läsa senare ;) Du är så grymt duktig på språk, tjejen! Glöm inte att du ska hjälpa mig med franskan i höst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback