I was drunk, vulnerable and good-looking

Jag kan laga mat, sitta på msn och lyssna på musik samtidigt. Min pappa kan inte ens äta och tänka på samma gång, han tar paus i ätandet för att fundera. Det konstiga är att jag inte har något problem att t.ex. läsa en komplicerad bok och sjunga samtidigt men spela gitarr och sjunga går bara inte.

Dessutom har jag gått runt hela dagen i tron om att det är tisdag, det är det inte. Hade det varit det idag hade vi varit lediga imorgon, men nej, vi ska pynta skolan åt studenterna. Varför kan dom inte pynta skolan själva?

Det sitter en talgoxe utanför mitt fönster, eller är det kanske en blåmes? Fågelkunskaper är inte direkt en välutvecklad  förmåga hos mig.

Sitter här och spelar Stand by me på guran, riktigt bra låt. Imorgon blir det grillning med raggaemusik.


Avenue de la Bergerie 30 1410 Waterloo  Belgique
image26

image27



 Rugguggla och Pernilla- Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback