Aelea iacta est

Äntligen dags att anta skriv5konstigasakeromdigsjälv-utmaningen.

Jag gråter aldrig när jag gör illa mig, även om det gör riktigt ont men sitter alltid och storbölar i filmer.

Jag är enormt paranoid och tror alltid att vi har inbrott i huset. Bara för några dagar sedan gick jag runt och viftade med ett stort träsvärd för att jag trodde att det var någon som kommit in i huset. När jag ska sova måste jag se
dörrhandtaget så jag ser om någon tar ner det för att komma in.

Jag gillar inget annat pålägg än keso .

Jga har sett alla Scrubsavnitten från alla 6 säsongerna, varje säsong innehåller typ 25 avsnitt. Räkna ut själv hur många det blir!

Jag har somnat med musik på de senate 4 åren varje dag och kan inte somna utan musik på om jag sover själv.
 
Jag får skoskav av alla skor, funderar allvarligt på att amputera mina fötter så slipper jag skoskaven. Ändå har jag sjukt många par skor, börjar tro att jag har en skofetish.



Joo jag kan räkna, jag vet att det där var 6 st och man egentligen bara ska skriva 5.  I challenge everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback